Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 7. august 2012

Dagbok 5.-7.august, og pakke i posten :)

Siste dagers dagboksider:
Søndagens side er om det faktum at jeg har funnet fram Silhoutten min, som jeg kjøpte i 2007. Den har stått og samlet støv siden den stasjonære dataen min kræsja, men nå er den tatt i bruk igjen. Og den funker som bare det! :)
Hvit og svart kartong
Washitape
Tallsticker fra Basiv Grey
Tittel og journalingspot- Silhouette

Ungene hadde støvsuget huset da jeg kom hjem fra jobb, og skulle ta inn mattene som hang ute.
Det kan man jo fort ha litt moro med... :)
Og så hadde Silje funnet frem Barbie dukkene sine, og lekte med dem sammen med ei nabojente.
Morsomt å se at hun ikke er for "stor" til å leke med sånt ennå... :)
Mønsterark fra My Minds Eye
Epoxysticker
Filmstrip fra Tim Holtz
Blomst fra Prima
Restepapir
Stempelputer- Tim Holtz
Thicker

Fikk pakker i posten i dag!
De to diesene, Tim Holtz og Marianne Design, har jeg kjøpt fra Kjøpsvik Bokhandel, resten kom fra ScrapSmart. :) Masse fint her, har tatt i bruk noe allerede. :)

Dagens side, selvsagt med bilde av scrappestæsjet jeg fikk. :)
Mønsterark fra Creative Club og Prima
Sommerfugldie- Tim Holtz
Blingswirl- Prima
Tallsticker- Tim Holtz
Restepapir
Etikett fra ScrapSmart pakka :)

Nå er det avgårde på jobb straks, ha en fin dag! Klem!

6 kommentarer:

Gina sa...

Herlig med dagbok:-) en slik maskin har jeg også, kjøpte brukt og la programmet og boken en annen plass enn maskinen.. Så nå sitter jeg igjen med en stk maskin..:-P
Gina

GryA sa...

Blir veldig imponert over at du lager scrappet dagbok! jeg hadde ikke husket å tatt bilder hver dag en gang...

Denne blir jo helt super å bla i om noen år. En fantastisk måte å dokumentere hverdagen på.

Cornelia sa...

Jag bara älskar din dagbok! Ungar som dammsuger hus och leker med mattor... vilka underbara minnen att plocka fram senare!

Och så fint att du plockat fram Silhouetten! Nån sån äger inte jag.

Cornelia sa...

Hej!

Jag har svarat dej i min blogg, men svarar här också.

Min personliga "handgjort av"-stämpel kommer från ROX Stamps. De sänder till Norge och det går utmärkt att få den med norsk text också, om man så vill!

Tack för alla söta kommentarer!

Tone-Lill sa...

Alltid kjekt med disse uventede.. hmm kremt...pakkene som kommer i posten. Kult med det bildet i dagboka
:)

Ania sa...

Misunner deg silhouetten =) At den har samlet støv i så mange år er sjokkerende! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...