Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 4. februar 2013

2.februar, og et kort

Vi hadde en fin lørdags formiddag i går.
Endelig fikk jeg også sett at sola er kommet tilbake! Det er så herlig!!!
Jeg og ungene dro på boksalg på biblioteket sammen med niesene mine, det ble solgt kasserte bøker, nye bøker og bøker de rett og slett ikke hadde plass til.
Vi fant litt å ta med oss hjem.
Og til kvelds, etter at jeg hadde vært på jobb, og mens vi så Hver gang vi møtes, da var det bakt potet med maaaaaasse tilbehør!
Som sagt, fin lørdag. :)
 
Har scrappet et kort i kveld, det ble et gratulasjonskort ut av et kit fra bytteringen.
Ganske fornøyd med dette, gikk litt amok med den nye Martha Stewart punch around the edge jeg kjøpte nylig. Den var fiiiin! Love it!
Leverer dette til

 
Ha en flott uke, alle sammen! :)

5 kommentarer:

Cornelia sa...

Bakad potatis är ju så gott, men det var längesen vi hade det här hemma. Kanske dags att ändra på det?!

Fint kort i milda, vackra färger! Kul med en ny stans också.

Ha en fin vecka!

nedergaard ( Lissy ) sa...

Så flot og gennemført et kort... skønne farver.

Tak fordi du deltager i vores udfordring
Hilsen Lissy
DT medlem Card and Scrap

Sannekreativ sa...

smukt kort. Tak for at du er med i udfordringen hos card and scrap.
DT Sanne

Brita sa...

Så nydelig dette kortet var.
Takk for at du scrapper med NSHK
Brita

Papirskreppa sa...

Det er fint med sol-bilder nå. Kortet er nydelig. Takk for at du vil scrappe med oss hos NSHK :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...