Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 1. februar 2013

31.januar, og februarboka :)

Niklas er blitt en kløpper på å spille tv-spill, og synes det er kjempegøy å spille mot Silje eller Aksel. :)
Siste dagen i januar, nå er vi jaggu meg allerede i februar, og det første minialbumet er fullt.:)
 
Her er forsiden på februar boka, ganske enkel og grei.:)
 
Nå er det helg, i hvert fall nesten...
Skal på jobb både i morgen og på søndag, så helg er relativt.
Nå er det filmkveld sammen med mannen, ha en flott helg!
Klem! :)

2 kommentarer:

Tone-Lill sa...

Det har blitt mange flotte bilder i januar til dagboka for 2013. Flott forside til Februar:)

Cornelia sa...

Finfin förstasida på februariboken!

Ha det så gott på jobbet... nästa helg är det min tur att jobba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...