Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 28. mars 2013

27.mars

I går var det, mildt sagt, snøvær her...
Det snødde fra alle kanter på en gang!
Aksel var i brøytinga fra kl 0400 og til kvelds, med et middagsavbrekk på puben.
Vi var innom der i ca en halv time, tre kvarter, og på den tiden snødde selvsagt bilen min ned...
Har jeg sagt at jeg er så inderlig lei av vinter?......
Fortsatt god påske. :)

1 kommentar:

Ellen* sa...

Oioi - det var veldig stor kontrast til påskeværet her hos oss! Håper det bedrer seg litt hos dere også. Ellers får du bunkre opp og satse på innekos!!:o) Fortsatt god påske iallefall, og takk for koselige kommentarer inne hos meg!:o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...