Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 29. mars 2013

28.mars

Var på jobb i går på skjærtorsdag.
Trodde jo det kom til å bli en like rolig dag som i fjor, men ikke det, nei...
Det dårlige været forhindret folk fra å gå på ski, og da dro de på handletur istedet. :)
Bare fint, det, men oi så travelt til tider!
Men når jeg var på jobb sammen med denne snuppa, så gikk det helt fint. :)
Nå er det kveld og tv-tid for min del.
Håpet jo at mannen skulle være hjemme også nå i kveld, men når jeg ser ut av vinduet, så er vel ikke sjansene så store for akkurat det... Ja, ja...
Fortsatt god påske til alle. :)

1 kommentar:

Cornelia sa...

Ibland är det kul på jobbet när det är lite rusning... tiden går fortare när man har att göra!

Fortsatt Glad Påsk till dej och de dina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...