Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 2. juni 2013

31.mai, juni-forside og 1.juni

På fredag var det en LITT solbrent gutt vi fikk hjem fra SFO...
Litt for dårlig smøring med solkrem på morgenen, og dette ble resultatet...
Gikk greit, da, han hadde ikke vondt eller noe.
 
Forsiden til juni-albumet.
Denne måneden har vi 10 års bryllupsdag, og det feirer vi med en tur til London.
Gleder meg såååå mye allerede! :D
 
Og det fantastiske sommerværet vi har hatt nå, måtte jo bare utnyttes.
I går dro vi med båt til en av naboøyene her i kommunen, hvor det ligger en fantastisk flott sandstrand på baksiden.
Der var vi i flere timer, og bare kosa oss i sola.
Ungene lekte seg i vannet, traff noen venner, fanget små flyndrer og hadde det superflott!
Håper virkelig vi får mere av dette været i sommeren. :)
Kveldsjobb i morgen, skal til Tromsø på shopping i morgen formiddag. :)
Skal koooose meg!
Ha en fin uke, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...