Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 11. juni 2013

9. og 10.juni

En veldig fornøyd frøken er kommet hjem fra helgeturen i regi av Karlsøy jeger og fisk. :)
Overnatting i telt, få prøve å skyte med gevær og pil og bue, kanopadling, fisketurer...
Ungene hadde virkelig storkosa seg hele helga. :)
Her er hun stolt med flere av tingene hun fikk med seg hjem fra turen.
 
Sommer er is-tid. Og lenge har favoritt isen min vært Twister fra GB is (eller glass, som det heter i Sverige), og den har jeg i det siste bare fått tak i på sommeren når vi har vært i Sverige på ferie.
Men nå har vi fått inn ny is på butikken;
Moodi, fra Henning Olsen.
Ganske lik Twister i utseende, men sååååå mye bedre, utrolig nok!
Så, ny favoritt is er funnet! Yay! :D
Har vært på fotballkamp med Silje i kveld, og de vant jaggu meg!
Så nå har de vunnet 3 av 4 kamper, noe som er ganske imponerende, siden de nesten aldri har vunnet før. :)
Så nå er det tv-tid, før jeg køyer.
Fortsatt fin uke til alle, bare to arbeidsdager igjen til langfri! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...