Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 20. oktober 2013

18.-og 19.oktober

Jeg var i Tromsø i går, sammen med Niklas, som skulle til øyelegen...igjen...
Etterpå var vi innom Toys'R'Us, hvor de hadde pyntet til Halloween rundt omkring i butikken.
Syntes denne karen var så kul, der han sto i døråpninga... :D
 
Været i dag har vært ganske vekslende.
Mesteparten av dagen har det heldigvis vært slik som dette, da. :)
Jeg har gått glipp av mesteparten av finværet, da, siden jeg var inne og malte ferdig rommet til Niklas. Nå mangler det bare å male de siste listene, så kan vi endelig begynne å bytte om på rommene. Juhu!!!
Ha en fortsatt fin helg! :D

1 kommentar:

Cornelia sa...

Oj! Så mycket snö ni har fått redan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...