Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 23. oktober 2013

22.oktober

Vi var på skolen i går ettermiddag og spiste middag.
Et kjempefint tiltak, satt i verk for å styrke klasse/foreldremiljøet i Niklas' klasse, og for å være sosiale med hverandre. Uansett, det var veldig koselig, og kjempegod mat. :)
Ungene har nå fått rommene sine, og endelig har jeg fått (et slags) scrapperom igjen!
Nye, fine Ikea hyller er skrudd sammen og satt inn dit også.
Så nå.... gjenstår det bare å sortere og rydde alt stæsjet mitt på plass...
Og nå jeg ser hvordan rommet ser ut akkurat nå, frykter jeg at det kan ta litt tid....
OMG, så mye greier overalt der inne! :D
 

1 kommentar:

Cornelia sa...

Sååå trevligt med middag på skolan! Fint initiativ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...