Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 27. oktober 2014

365; uke 43, og litt til...

Nok en uke er over...
Mandagen var jeg med Silje på ridekurset og så på.
De drev på med voltige, nesten som turning på hesteryggen...
Glad det ikke var meg, jeg ville gått på trynet, bokstavelig talt... :)
Men hun var flink, hun.
 
Tid for fotballavslutning og utdeling av pokalene for dette året.
 
De siste kveldene har det vært masse nordlys, og det er kjempemorsomt å prøve å få tatt bilde av det! :D
 
Litt strikkings på gang...
Fikk avsluttet de siste klutene jeg har strikket.
 
Bytur i nydelig vær, og MR røntgen...
Håper de finner ut hva som feiler skuldra mi...
 
Silje bakte muffins til bursdagsfeiring. :)
Grønne og røde muffins...
 
Familiefeiring av (nesten) 13-åringen. :)
 
Og når det er sagt;
Gratulerer med dagen til den flotte tenåringen vår!
Tiden flyr virkelig.... :)
 
Måtte jo lage kort til prinsessa, det ble ganske enkelt, da jeg fikk ganske dårlig tid...
Men hun ble nå glad for det. :)

 
Akkurat nå pågår en julestafett inne hos Scrapping.no.
To av oppgavene er over, så da kan jeg legge bidragene mine ut her.
 
Oppgave 1, deloppgave 4: gavepose
Denne kom faktisk til finalen. :)
 
Oppgave 2 var en tag, og jeg fikk fargen blå. :)
 
Niklas og jeg sitter og ser på film, mens det høljeregner ute...
Bursdagsbarnet selv er på ridekurs... i regnværet... :)
Ha en flott uke, alle sammen!


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...