Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 1. oktober 2014

To dåpskort til... :)

Fortsatt sykemeldt her oppe i nord, denne gang i tre uker til....
Blir smårar av å bare gå hjemme og surre....
Uansett, disse to fikk jeg laget mens armen virket sånn passe før kortisonsprøyte nr 3.
Bestillingskort begge to.
En liten vogn med tilhørende kort til jente.
Leverer denne inn til


 
Og et mer "vanlig" kort, også det til jente. :)
Leverer dette inn til

Straks avgårde for å hente Niklas som er på besøk hos en klassekamerat, før jeg må prøve å få pakket til helga i Alicante... Blir nok gøy, tror jeg. :)
Fortsatt fin onsdagskveld.

4 kommentarer:

majsan sa...

Supersøtt og gjennomført kort . Takk for at du deler med oss i Card and Scrap . Klem

Gunn`s Kort sa...

Nydelig kort :)
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem fra Gunn

Cornelia sa...

Såååå sött!

Scratch sa...

Kjempelekkert kort og vogn. ET flott stykke arbeid, og lekker rosafarge :)

Tusen takk for at du er med på babyutfordringen vår hos Kreativ Scrapping.

Hilsen fra DT Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...