Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 7. februar 2015

Min dag i dag...

...og ett år eldre... :)
Feiret bursdagen min i år med å jobbe, og spise taco sammen med ungene, før vi spiste nydelig brownie som Silje hadde laget, sammen med is, mens vi så på film, og hørte på stormen "Ole" som herjet på utsiden. :)
 
Fikk noen gaver også, og denne var en av de kuleste!
Jeg har mast på niesa mi at vi må dra og se den og den og den filmen når de kommer på kino.
Så derfor fikk jeg fem gavekort på kinobilletter hos henne og lillegutten i bursdagsgave. :)
Falt i smak, for å si det sånn. ;)
 
Jeg fikk andre gaver også. Jeg er med i en bursdagsbyttering på scrapping.no, og disse fem gavene fikk jeg fra de andre som er med.
Masse flott scrappestæsj! :D




 
Jeg ble også trukket ut som vinner av januar-RAKen på scrapping.no, og fikk denne flotte pakken fra Cornelia i posten. :)
 
Litt shopping har jeg gjort selv også.
Dette PL-kitet fikk jeg fra Scrapomania, og har visst plutselig begynt å abbonere på disse kit'ene... Hups.... :D
 
Også ble jeg valgt ut som Kreativ sjel uke 6 på scrapping.no, med denne siden:

En enkel LO jeg lagde til en konkurranse på scrapping.no, med motiv fra fjæra vår hjemme i Dåfjord, der jeg er fra. :)

Leverer denne til
 
Nå blir det sofa og film resten av bursdagen min, og så kommer brøytemannen min hjem som snarest. :)
Ha en fortsatt fin helg, alle sammen. :)

3 kommentarer:

Cornelia sa...

GRATTIS på födelsedagen, långt i efterskott men ändå välment!

Mycket fint har du fått i present också!

Vibekke sa...

Flott LO du har laget!
Tusen takk for at du bidrar på utfordring hos Scandinavia Paper Fun.
DT Vibekke

RitaK sa...

Flott LO, kan nesten høre bølgene skvulpe! Takk for at du deltar hos Scandinavia Paper Fun. Klem fra Rita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...