Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 1. februar 2015

Ny utfordring hos NSHK, "Til kvinnen"

Det er 1.februar, og klart for en ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb!
Siden vi nærmer oss morsdag nå, så har vi valgt en utfordring som heter "Til kvinnen".


Du kan lage hva du vil, så lenge det kan relateres til kvinner/jenter, og har rikelig med blonder og perler på det du lager. :)
 
Denne gangen er det Kort og Godt som sponser en flott premie!
 
Inspirasjonsbidraget mitt denne gange er en LO, med et herlig bilde av min niese og hennes lille sønn, i en fortrolig liten samtale. :)
Leverer også denne inn til
 
Da håper jeg dere vil prøve dere på utfordringen vår, og du kan levere helt fram til 14.februar, kl 23.55. :)
 
Og i morgen trekker jeg vinneren av blogghopp-premien min. ;)


1 kommentar:

MK paper design sa...

Lekker LO du har laget!
Tusen takk for at du bidrar på utfordring hos Scandinavia Paper Fun.
DT Vibekke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...