Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 3. september 2007

Bare før jeg legger meg...

Ville bare legge ut denne LO'en i 6x12 som jeg laget på ca en halvtime i kveld.
Hadde noen mindre bra bilder fra bryllupet vårt i 2003, som min forlover hadde tatt, og hadde lyst til å gjøre noe med dem. Likte dem ganske godt, selv om de ikke var perfekte.
Dette ble resultatet:
Jeg ser ut som om jeg leter etter en vei ut, mens min mann bare ser oppgitt ut, og man kan lure på om han angrer. Og med de tankene i hodet, så ga tittelen seg selv, egentlig... ;)
Ha en god natt, og sov godt...

1 kommentar:

Kathrine sa...

Fnis så morsom den var!
Håper det ikke er de faktiske følelsene du beskriver - iallfall at de ikke vedvarte!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...