Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 11. september 2007

Noen layouter...


Dette er mitt andre bidrag til 7-kampen på Papirgleder. Vi skulle scrappe en clean & simple layout/kort, med 1-2 bilder på, og vi fikk ikke bruke noe slags form for lim! ikke klistremerker, fotohjørner, ingenting! Bildene skulle festes på andre måter, så da var det bare å ta frem kreativiteten og begynne å tenke...
Jeg har stiftet og brukt eylets og brads. Det gikk jo, jeg fikk alt på plass, men guri som jeg savnet limet!!! ;)


Mitt første bidrag till All in på Minneriket. Og utfra avstemmingen ser det ut til å bli det eneste, desverre... :( Men, men, sånn er det jo. Noen må jo gå ut, ellers hadde jo ikke vært en konkurranse. Og tilfeldigvis er jeg (sannsynligvis) første kvinne ut...
Ja, ja, det kommer nok flere sjanser. Lykke til til dere som er igjen, i alle fall! :D

Sånn kan et bilde altså bli, når skriveren er tom for fargeblekk...
Bildet er egentlig i sepia toner, men slik ble det altså. Egentlig gjorde det ikke så mye, bildet fikk et drømmende preg, som jo passet bra til temaet.
Så det ble en litt annerledes layout. ;)

2 kommentarer:

Heidi sa...

Så kul løsningen din på 7'kamp oppgaven var!!!!!

Kathrine sa...

Jeg syns du greide ikke-limutfordringen helt supert! Jeg har så vidt begynt å tenke på min, men det går visst litt seint her i forhold til hos deg LOL! Du er så effektiv altså.

Kjedelig dersom du går ut i all-in da! Jeg syns ikke du fortjener det jeg, og har stemt på deg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...