Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 22. januar 2008

10 ting...

Det er rart med det å skulle komme på ting om seg selv, negative og positive. Det er mye lettere å komme på de som er negative... Er det flere som har lagt merke til det? Denne LOen er om ti ting jeg ikke liker ved meg selv, og det går på fysiske "skavanker". Antagelig er jeg den eneste som legger merke til disse såkalte feil, men men. Dette er uansett mitt bidrag til første runde av Minnopol på Minneriket. En lagkonkurranse, hvor jeg er på Støvlene sitt lag. Etter første runde ligger vi likt med mange andre lag, på delt 2.plass. Det er ganske morsomt, oppgavene er spennende også. Blir spennende å se hvor lenge man kan henge med på spillebrettet... Jeg la ut denne hos Papirgleder også, i galleriet der. Og da fikk jeg så mange kommentarer om at jeg MÅTTE lage et motstykke, en med positive ting! Så her er den. Ti ting jeg liker ved meg selv. Men på denne har jeg valgt å fokusere på de tingene jeg liker, som gjør meg til den jeg er. Altså ikke det fysiske.
Ganske morsomt å lage disse, egentlig, litt lærerikt også. Kanskje jeg liker meg selv litt bedre enn jeg trodde?...

3 kommentarer:

Stine sa...

Heia, stilige LO'er! Smart å lage motstykke til den 'negative', smarte temaer til BOM'en.
Så blir jeg så glad hver gang jeg er innom her og kan høre litt på Chris Cornell! :)

Åshild sa...

Nå ble jeg så glad! Jeg så først LO'en om ting du ikke liker ved deg selv, og jeg var helt klar for å gi deg følgende utfordring: Lage en LO med 10 ting du liker ved deg selv. Og så scrollet jeg litt - og jommen, der var jo LO'en allerede! Så bra at du laget begge to! :)

Tusen takk for koselig god-bedring-hilsen i bloggen min :)

Klem

Moia sa...

Så fint at du laget en med 10 positive ting. Nydelig LO og bilde. Det skal jeg gjøre også. Takk for tipset. Klemz fra Moia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...