Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 10. januar 2008

Scrappeutfordringer

Det florerer med utfordringer hos Papirgleder nå på nyåret, og jeg MÅ jo bare være med på stort sett alle! :D Synes av og til det er lettere å scrappe når noen gir meg retningslinjer å gå etter.
Denne siden ble laget til en fargeutfordring. Vi fikk en "umulig" fargekombinasjon som vi skulle scrappe med. Jeg ble tildelt lilla og turkis. Dette arket var det nærmeste jeg kom turkis, men sammen med det lilla så funket det overraskende bra. Bildene er fra ferieturen vår i fjor, da vi var i Sverige.
Gro S kom også med en utfordring, om å scrappe hver måned i året. Januarutfordringen hennes var å scrappe et nyttårsforsett, eller en drøm man hadde lyst til å få realisert.
Jeg har jo da lenge hatt lyst til å reise til USA, og den ultimate turen for meg, ville nok vært å leie motorsykkel der, og kjøre tvers over landet. Selvsagt med mange stopp innom alle steder som så spennende ut. Håper og tror at det kanskje muligens kan bli noe av, siden min mann nå jobber i SAS og får billigere billetter... Får krysse fingrene... :D

Dette er bursdagskortet jeg lagde til niesen min, hun ble 12 år i går. Litt stort kort, kanskje, det er i 6x9. Kortet og pakken, som besto av scrappestæsj, ble veldig godt mottatt. Tro hvem hun kan slektes på?.... ;)

1 kommentar:

Lene S sa...

Så gøy at du får scrappet alle utfordringene! Jeg har ikke fått scrappet noen..men så fort rommet mitt er ferdig skal jeg prøve å få det til :o)

Herlige sider!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...