Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 11. mai 2008

Gudrun-lift og Scrappedugnad, vintage

Denne LOen er en lift av en av Gudrun Loennecken, laget til en utfordring på Papirgleder i forbindelse med at Gudrun gir seg som designer der. Tusen takk for flott inspirasjon, Gudrun!:D
Denne er laget til Xtina's utfordring på Scrappedugnad, om å lage en vintage LO. Vel dette er så vintage som jeg får den. Har inket, brettet, stiftet og styrt, og ble ganske godt fornøyd, egentlig.
Vi skulle bruke ikkescrappe-ting også, mine er sommerfuglen, som egentlig hører hjemme i en dekorasjon, og "blondehjørnet", som er klippet ut av noe som skal brukes til tørka buketter.
Så, dette er mitt bidrag til den utfordringen.:D

2 kommentarer:

Carrin sa...

Herlige LO`er -begge to!!

{ Kristina } sa...

Så koselig at du også ville være med på utfordringen. :D Kjempeflott ble den. Vintage blir alltid fint altså.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...