Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 10. juni 2009

17.mai i 6x9...

En "liten" post med alle LOene fra 17.mai albumet mitt i år. Det ble noen...
6x9 var et veldig greit format å holde på med, det kommer jeg nok til å bruke flere ganger.







Disse to LOene er jo da ikke 17.mai LOer. Den første er med bilder av meg og Niklas, og noen tanker om hvor heldig jeg er som får være mammaen hans.

Denne LOen er av Niklas og gumora hans -og niesen min-, og det kjempegode forholdet de to har. Verdens beste venner!:D

1 kommentar:

Gladie sa...

Steike - du er jaggu flink med album - enig at 6x9 er et utrolig hendig format! Det er jo perfekt som albumformat til sånne bildeserier :) Jeg imponeres også over titlene dine - både stil og innhold :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...