Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 10. juni 2009

30 års dag (minialbum)

To store poster fra meg på en dag... Wow...
Ville bare vise frem minialbumet jeg har laget med bildene fra 30 års dagen min. Har brukt mest restepapir, og har laget sidene ferdige før jeg bandt dem sammen med Bind it All.
Hadde det kjempegøy med å lage dette.:D








Ha en fortreffelig kveld, nå blir det ikke flere blogginnlegg fra meg i kveld... tror jeg... ;D

5 kommentarer:

Johanne sa...

Åååå så artig at du har laga et helt album fra dagen! Utrulig artig når du har fått laga tekst til bildeserian. Det va en del blinkskudd der ja. Spennanes at du har brukt forskjellige formata i albumet, det blei skikkelig sprekt! E en som sitt her og ikkje e helt fornøyd med "ei heil sia om mæ som et!! Hehe...

Jill sa...

Jøss så mange bilder!!!
Litt av et arbeid du har lagt ned her!
Kjempeflott!!!
Ha en riktig fin helg!!!

Gladie sa...

Wow, så fantastisk kult album!!! Og så herlig minne å ha da :D

♥ Kari ♥ sa...

Herrlighet for et flott album du har laget!! Så mange bilder da!!!
Kjempekoselig minne å ha fra dagen din!!
Klemmer fra Kari

Vibeke sa...

Så utrolig flott!!! Dette var en flott ide!!!

Riktig god helg til deg og dine:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...