Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 9. juli 2009

Besøk på Bikuben :D

Vi var en tur på Strømmen i dag, ene og alene fordi mor hadde såååååå lyst til å dra på Bikuben... :D Men dumme meg hadde ikke notert ned adressen dit, husket bare at det var rett over gata fra Strømmen Storsenter sånn ca.
Så etter å ha gått meg vill inne på senteret et par ganger, og til slutt fant ut at det var greiest å gå rundt hele senteret, måtte jeg krype til korset og ringe 1881... Adressen til Bikuben på Strømmen, takk. Og da viste det seg at jeg sto en og en halv gate unna, hadde bare ikke gått langt nok... Takk til 1881 i det minste.:D
Kom meg inn på butikken, og ble bare stående og se meg rundt. Wow, så mye scrappe og stempel stæsj på en plass!
Siden jeg hadde lovet å være forsåvidt rask (noe jeg faktisk var også), ble det de mest iøyenfallende og "nødvendige" tingene jeg plukket med meg. Men en ting er sikkert, dit skal jeg tilbake en annen gang, med bedre tid OG velfylt visa kort!:D
Ha en fortsatt flott sommer!

5 kommentarer:

Iselind sa...

Skulle gjerne vært der selv engang!
Takk for hyggelige kommetarer inne i bloggen min...

Ha en fin kveld. Forstår at sola og varmen har besøkt dere de siste par dagene:)


Klem og god sommer

Carrin sa...

Åååh....heldige du!!
Vil åsså dit :)

Line A sa...

Hihi.. ser det for meg..
Enig med deg at det er mekka der.. hvertfall for oss nordboere som ikke har den store muligheten for å shoppe i fysiske butikker..
Håper selv å få meg en tur dit i løpet av høsten.. og Haparanda.. dit skal jeg kjøre i morgen! :)
IKEA og H&M here I come!

oheidia sa...

Første gang jeg var på Bikuben ble jeg stående og måpe over alle hyllene med stempler og alt annet rart. Så forsto jeg at det var en etasje til der! Ja ja, tenkte jeg. Det er da ikke heis i en så gammel bygning så da slipper jeg de fristelsene. Men, tror du ikke det var heis der via skobutikken og opp. Så, Bikuben er den butikken min mann nok ønsker hadde ligget lengre unna og jeg tror også han egentlig synes det er dumt det er heis der.

Lurt å ha god tid der ja:=)

♥ Kari ♥ sa...

Tenker du koste deg på Bikuben,det er alltid gøy med litt nytt, og mye gøyere å plukke selv enn å handle på nett!! Håper du har en kjempeflott sommerferie!
Klemmer fra Kari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...