Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 28. november 2009

Adventskalendere....

Det er den tiden på året igjen, hvor ungene (og enkelte voksne, som undertegnede) blir veldig gira ved tanken på adventskalenderen som snart skal åpnes.
I år blir adventstiden ekstra gøy. For en liten tid tilbake så hadde Carrin en blogcandy gående, hvor hun ga vekk en ferdig adventskalender. Og under over alle under, JEG VANT!!!! Jippi!!!
Bruker ikke vinne sånne ting, så det var sååååå morsomt!
Og i dag kom kalenderen i posten. En stoooor eske, fylt med kjempefint pyntede poser. Spennende.... :) - Bilde av kalenderen under her, er den ikke flott?
Tusen tusen takk Carrin!!!! :D

Jeg har enda en kalender i år, faktisk. Jeg bestilte kalenderen fra Papirloftet tidligere i år, og den henger så fint på plass på scrapperommet mitt. Så i år GLEDER jeg meg til advent!!! :D

I år har jeg også vært ekstra snill med mannen, og laget kalender til ham også. Så får vi håpe han liker den... ;)

Og kalenderhusene til ungene som jeg laget i fjor, står og venter på å bli fylt med små pakker og lapper. Så nå er vi klar for advent her i huset.
Nå er det dags for å gjøre seg klar for julebord. På med finstasen, dra avgårde, og spise så mye julemat at man angrer bittert på at man tok på seg akkurat DEN trange strømpebuksa eller skjørtet... :D moro blir det nok åkkesom.
Ha en fantastisk fin lørdagskveld!



7 kommentarer:

Unknown sa...

Så flotte julekalendere :) Gratulerer til deg med Carrins julekalender. Håper du får en flott adventstid .

b1te sa...

Grattis med den flotte kalenderen du vant! Lucky you!:) Visste ikke at du hadde blogg heller! Her må jeg følge med for her var det mye fint!Ønsker deg en flott adventstid! *klem*

Carrin sa...

Så bra den kom fram så kjapt!! Kos deg masse i adventstida!
-klem-

Gladie sa...

Så gøy at du vant Carrin sin! :) Kos deg masse i adventstida, gleder meg jeg også for første gang på åresvis ;)

Ania sa...

Haha jeg hadde også gleda meg litt ekstra iår om jeg var deg, ja :D

Kathrine sa...

Du er skikkelig heldig altså!! Jeg er en anelse misunnelig merker jeg :)

Tonje sa...

Åh, heldiggris! Blir en koselig adventstid kan jeg tenke meg:-) Flott blogg du har, må ta en nærmere titt her en dag

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...