Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 4. november 2009

julekortbilder og julefilmer :)

1 måned og 20 dager igjen til jul... Tror jeg må si at jeg gleder meg til jul i år... :D
Hadde en bitteliten foto session med ungene i kveld, for å prøve å tatt et tilnærma bra julekort-bilde. Vel...


Tror jeg kommer til å bruke dette bildet. Det var det jeg syntes ble best av alle bildene jeg tok. Og uansett så var samarbeidsviljen deres oppbrukt på dette tidspunktet, så det ble ikke så mange flere bilder....


Julefilmer, ja... I år er det jo opptil flere som kommer på kino som jeg har lyst til å se.
Disse to, for eksempel...

Den første blir nok jeg og Silje å dra og se neste uke. Niklas blir hjemme, tror denne kan være litt for skummel for ham. Vi må (uheldigvis) se den norske versjonen av denne, siden Silje ikke forstår engelsk så godt ennå, så jeg må nok vente til dvd'en for å sett den med Jim Carrey som Ebeneezer Scrooge. Ja, ja...
Julenatt i Blåfjell blir vi nok å ta Niklas med på. Driver å bearbeider far i huset til også å bli med, så kan vi ha en koselig familiedag sammen, utenfor husets fire vegger. Dette virker som en koselig film, med masse julestemning. (Som sagt, gleder meg til jul...)
Ha en fortsatt flott uke, og etter hvert, helg. :D

1 kommentar:

Iselind sa...

He he- herlige nisse bilder.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...