Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 26. april 2011

Det snør, det snør........

...tiddelibom...
Trodde virkelig våren var her, og vi var ferdig med snø, men den gang ei.
Det er skikkelig møkkavær ute nå, vind og snø og sludd... Koselig vær å være inne i, da.
Sitter og koser meg foran tv, venter på at True Blood skal begynne.
Lagde disse to LOene i påska, kjenner det er gøy å scrappe igjen.:)
En LO om ungene som lagde flotte snøhuler tidligere i vinter. :)
Og en LO fra Lucia feiring i barnehagen. Niklas sammen med en liten kjæreste. :)

Ha en fortsatt flott uke. :)

4 kommentarer:

hanne sa...

Snø og sludd...stakkars deg! Godt du har funnet fram scrappelysten da - flotte layouter - likte spesielt godt den første der - kjempefin!
Håper været bedrer seg!
Klem

Bodil sa...

Så flotte LOer du har lagd.
Dårlig vær er scrappevær, men nå vil vi da ikke ha snø.
Koselig at du har besøkt bloggen min, ble glad for det :)
klem :)

*marion* sa...

Så skjønne prosjekter di har laget da , nydelige snødetaljer klem Marion

Malin a.k.a. Boop sa...

Kjempefine LO'er! Jeg trodde først det var et gammelt innlegg jeg hadde klikket meg inn på, da jeg så overskriften! Snør det??? Uhhh... Håper våren og sommeren kommer til dere snart!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...