Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 11. april 2011

Kreative Krumspring 16 - Snart påske :)

Jeg fant ut jeg måtte kaste meg på denne utfordringen hos Kreative Krumspring, der temaet var påske, og vi skulle lage noe påskerelatert. Påskekort, påskeegg o.l. Tomme plastesker fra Papirloftet som det har vært blomster i, ble små påskeesker som kan fylles med påskegodt. Har fylt den ene med mandelegg, og skal sende den ganske snart. :)











Har også dekorert to påskeegg, med blomster, egg, bling og sommerfugler. Hadde det kjempegøy med å dekorere disse. Storkosa meg. :)













Dette var en kjempemorsom utfordring, skal prøve å få med meg flere av KK's utfordringer i fremtiden. :)

3 kommentarer:

Wenche sa...

Wow! Dette var flotte produkter. Så fint at du bruker så herlige farger. Takk for at du deltar, og at du gir oss inspirasjon

Linda sa...

Så mye fint du har lagd!! Så koselig at du fant inspirasjon i utfordringen vår!! Og takk for at du inspirerer oss!

Lillnea sa...

Vilka fina askar och ägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...