Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 30. november 2011

Bursdagskort

Andre innlegget fra meg på en dag, wow! Det er ikke hver dag det skjer. :)
Ville bare dele ett bursdagskort jeg laget nå i kveld, som Silje skal gi til en gutt i klassen som hun skal i bursdag til i morgen. Enkelt og greit kort, men jeg likte det godt selv. :)
Har brukt digistempel fra Kenny K, de er så kule! :)
Har pakket inn den siste adventskalenderen i kveld, og den er til mannen. :) Selv har jeg kjøpt meg kalender fra Kuttut, gleder meg til å åpne på torsdag. Tror kanskje jeg skal kjøpe meg en sånn stor flax-kalender også, de er ny av året og ser så spennende ut. Vi får se.
Fortsatt god natt til dere! :)

1 kommentar:

Bodil sa...

Kjempeflott kort og så fine pakkelapper du har lagd.
Skal bli spennende å se om du starter på dagbøker til neste år.
klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...