Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 29. november 2011

Pakkelapper, og Polarekspressen :)

Lagde ferdig 40 pakkelapper i går, ved hjelp av spellbinder dies og restepapir. :)
Så nå er jeg klar for å pakke inn julegaver. :) Det var jo bare det med tiden... Må sette meg ned straks, tror jeg... :)
Sitter og ser på Polarekspressen sammen med ungene. Synes den er så koselig og fin, den filmen.
Får julestemning av å se på den. :)
Etterpå skal Silje lage vafler til kvelds, det har hun fått lov til. :) Kjenner jeg gleder meg, er trøtt og sliten og ikke helt i form i kveld. Håper, håper, håper at jeg ikke blir syk nå. Har ikke tid til det...
Ha en fortsatt fin uke! :)

1 kommentar:

Pauline sa...

"herrejemini" har du 40 julegaver å pakke inn..??.. misunner deg ikke jobben, men pakkelappene var flotte, og skikkelig mange fine julekort i tidligere innlegg også!!
Nyt adventstiden, og riktig god bedring!
Klem!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...