Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 2. april 2012

Dagbok 31.mars, og forside aprildagboka

Siste siden i mars-dagboka. Wow, tiden flyr... Lørdagen ble brukt til å pakke, ungene dro på påskeferie i dag. Vi så på film og spiste snop, ungene slokka alle lysene under Earth Hour, film i mørket funket bra, det. Og så satt jeg å grublet over hvor lyst jeg har til å dra på Sweden Rock Festival... Tiden vil vise om det blir noe av... Mønsterark fra my minds eye, sjokoladepapir, restepapir, 3dsticker, thickers.



Og her er forsiden på dagbok nr 4, for april. Usikker på mønsterarkprodusent. Har brukt spellbinders, osteklut, blomster, blader, brads og thickers.


Nå er det natta, god påske til alle forresten. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...