Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 5. april 2012

Dagbok 3.april, og påskeegg i alutape :)

Var på kjempekoselig besøk hos en venninne i går kveld, hvor det ble servert ost, kjeks og masse god frukt. Måtte jo bare scrappe det... :) Mønsterark fra my minds eye, osteklut, en tom tepose (knallgod te, må få kjøpt meg sånn! ), jolees drueklaser, tall fra authentich, og filt swirl fra panduro.


Dette lagde jeg i kveld. Kjøpte meg jo aluminiumstape i Tromsø på mandag, og nå har jeg fåt prøvd den. Det ble et påskeegg til, ganske så maskulint resultat, egentlig. Har punchinella og magic mesh under tapen, og har malt med svart maling oppå, og tørket vekk en del av malingen med våtserviett etterpå. Synes resulatet ble ganske så bra. :) Dekoren oppå er roser som er sprayet med glimmer mist, dusty attic greiner og tannhjul.


Ha en flott påske, alle sammen. En dag jobb, så er det fri i fire og en halv dag! Det blir bra! :D

1 kommentar:

Vibeche sa...

Kjempe tøft påskeegg, det likte jeg knall godt :)Skikkelig maskulint, dette må jeg legge meg på minne :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...