Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 20. desember 2012

Dagbok 18. og 19.desember

Gårdagens side; tok med mannen på kinodate, hvor vi så Hobbiten. :)
Full pakke, med snop, brus og popcorn...
Kjempebra film ,og utrolig koselig kveld. :)
Mønsterark- BoBunny
Kinobilletter
Restepapir
Popcorn og billett- Jolee's

Jeg fikk Silje til å hjelpe meg med å vaske noen av kjøkenskapene i kveld, så nå er kjøkkenet så godt som ferdigvasket. :) Flott med store, hjelpsomme unger.
Mønsterark- My Little Shoebox
Vindu- Dusty Attic
Punchinella
Thickers
Ticket- Tim Holtz
 
Kalendergaver:
18.desember: to små chipboardpakker fra Dusty Attic

19.desember: blå blomster fra Dusty Attic
 
Straks er det bare 4 dager til jul.... Tiden flyr... :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...