Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 22. desember 2012

Dagbok 20. og 21.desember

Et par dagboksider, helt på tampen av dagen :)
Gårdagens side, da jeg var hos pappa og vasket.
Lyset ute i går var helt fantastisk flott. Måtte bare ta bilder ute... :)
Hos pappa ble jeg møtt av en liten søt og smilende tass.
Mønsterark- Tim Holtz
Washitape
Blinghjørner- Prima
Til og fra lapp
Restepapir

På dagens side er det bilder av julebrus, kakemann, klementiner og en julefilm.
Bare fordi jeg fortjener det, etter å ha vaska hele huset i kveld. :)
Så nå skal jula bare komme. :)
Mønsterark- My Minds Eye (?) og 3ndypapir
Thickers
Bånd- Love Elsie
Bling- Prima
Hjertekurv dies- Marianne design
Tiny Alpha- Making Memories
 
Kalendergaver:
20.desember: Blomster fra Prima
 
21.desember: blinghjørner fra Prima
 
Nei, nå skal det straks køyes.
He en kjempefin julehelg. :)
 
 

2 kommentarer:

Bodil sa...

Kjempefine sider i dagboka :)
GOD JUL
klem :)

Cornelia sa...

Jul-härliga sidor! Ser fram emot de nästa... över själv julafton och så... är säker på att du har haft en fin helg med god mat och mycket klappar!

God fortsättning på julen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...