Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 17. oktober 2013

15.-17.oktober

Våkna opp på tirsdag, og da var det jaggu blitt full vinter ute.
Hvitt overalt. Ungene var kjempebegeistra, mora ikke fullt så mye... :)
     
 
Henta skolegutten vår på sfo etter jobb i går.
Tiden flyr, han er blitt så stor. :)
 
Som sagt... Stor gutt. :)
Her lager han seg kveldsmat selv. :)
Flinke gutten min. :)
Endelig har jeg tatt helg, juhu!
Langhelg, skal ikke på jobb før tirsdagen. :D
Skal bli så godt med noen dager fri.
Ha en flott helg!

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Nej, men usch och fy så mycket snö ni fått!

På jobbet har vi också fått lite snö idag, men hemma (ett par mil söderut) har det inte kommit en endaste liten flinga och det är jag glad för.

Jag är inte jätteförtjust i snö...

Duktig storkille ni har!

Bodil sa...

Ja nå lir det mot vinter :)

Den kakeservietten du lurte på er stanset ut med en sirkelpunch-sett fra Martha Stewart. Den kan du stanse ut kakeservietter i forskjellige størrelser fra 6# til 12". Du må ha et startsett og kan kjøpe flere mønster til den etterhvert.
http://www.bikuben.com/produkter/verktoy/puncher/martha-stewart-puncher/martha-stewart-circle-border-punch-eyelet-doily-starter-set/
Det er startsettet jeg har brukt på det kortet.
God helg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...