Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 22. oktober 2013

21.oktober

Dro en tur over fjellet i går, på besøk til Line og Tarjei. :)
Lille spinnville finingen, som allerede er over 7 måneder! Tiden flyr...
Koselig dag sammen med dem. Vi gikk oss tur i friskt vintervær, før vi gikk ned til pappa, og spiste middag sammen med ham.
På det ene bildet ser dere de fortvilte hundene til min svigerbror, som ikke fikk lov å komme inn, men måtte være ute på verandaen... :D
Nå, litt sofa tid og avslapping. Var på strikkekafè i kveld, ble så inspirert at jeg fant frem noen gamle, uferdige strikkeprosjekter... Får se hva det blir til... :)

1 kommentar:

Cornelia sa...

Oj, vad han växer, lille Tarjei! Ser ut att vara en riktig charmör!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...