Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 9. mars 2014

365; uke 10, og et konfirmasjonskort

Hekta som jeg er blitt på tv-serien Game of Thrones, så fant jeg ut at jeg måtte jo lese bøkene også.
Så da bar det på biblioteket for å låne alle bøkene de hadde. :)
 
Koser meg på en tirsdagskveld med bok og is... :)
 
Niklas var hos kjeveortopeden for å få platen han skal bruke for å rette på tennene sine.
Med seg hjem fikk han avstøpningen de hadde gjort av tennene hans, og som de har laget platen etter.
 
Jeg var hos optikeren med Silje på torsdagen, og da vi var ferdig der, insisterte hun på å dra på Friluftsbutikken, for der hadde de klatrevegg... :)
Kom seg ikke så langt opp, men hun fikk da prøvd seg litt.
 
Nyvasket hus og vinduer, og nye gardiner til stua! :)
 
Lørdag var vi i bursdag til lille Tarjei, som ble 1 år.
Som dere ser, hadde bursdagsbarnet en egen liten kake helt for seg selv, og sin helt egen måte å spise den på også.... :D
 
Har vært litt kreativ i dag, utrolig så fort det blir rotete når jeg scrapper. :)
 
Cornelia har laget en tutorial på et kort laget av sirkler, og det virket så morsomt å lage, så jeg måtte prøve selv.
Resultatet ble årets første konfirmasjonskort. :)
Og jeg synes jeg var veldig flink, siden kortet er laget utelukkende av restepapir. ;)
Innsiden av kortet
 
Kortet brettet sammen
 
Kortet brettet sammen med "magebeltet" på
Leverer dette inn til
 
Ny uke i morgen, ha en fortsatt sin søndagskveld. :)
 
 

7 kommentarer:

Anne Gerd sa...

Så flott et kort og så greit å få brukt noen rester:) Takk for at du deltar hos Cherish This - Memories for Life

Linda sa...

Flot kort :)
Linda

Bodil sa...

Fine hverdagsglimt og et nydelig kort :)
klem :)

Carole Wright sa...

Hi this is so clever and very pretty, caroleanne from Cherish This Design Team

lillesmor sa...

Lekkert kort!
Takk for at du ble med på utfordringen hos Cherish This:-)

Audhild sa...

Så flott konfirmasjonskort du har laget. Tusen takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring denne måneden.
Klem, Audhild

Camilla sa...

Et nydelig konfirmasjonskort!
Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Hjerteboden <3
Klem, Camilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...