Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 12. mars 2014

London-bilder....

Vet ikke om dere husker boka jeg lagde i april i fjor, med hidden hinge systemet?
Dere kan se innlegget om den her. :)
Uansett, så er jeg endelig ferdig å scrappe bildene fra London-turen vår i juni i fjor (jada, ting TAR tid med meg... :D ), og de er scrappet i denne boka.
Slik ble den ferdig:
 
En god del bilder, gjorde at boka ikke helt ville igjen.... ;)
Den er vel egentlig langt fra å være lukket... :D
 
Litt av innholdet
 
Har brukt mye flat pynt, som washitape, Project life kort, tickets og tags, og diverse kvitteringer og ting som ble med hjem fra turen i fjor.




Dette er bare noen av sidene i boka.
Ble godt fornøyd med resultatet, men en eventuell ny slik bok må ha bredere rygg.
Ellers blir det umulig å prøve å lukke den, slik som resultatet ble med denne...
Man lærer så lenge man lever. :)
Nå sitter jeg og ser på "finværet", en skikkelig god kuling, og regnet kommer sidelengs...
Fint at man skal ut og kjøre om en stund da....
Frisørtime i to-tiden, gleder meg maks til det!
Ha en fortsatt fin uke, alle sammen! :D

1 kommentar:

Ellen* sa...

Åh - det er så utrolig kjekt med sånne reiseminnebøker!! Bra jobba!
Og lykke til hos frisøren:o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...