Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 4. mai 2014

365; uke 18, og to eksplosjonsbokser til konfirmant

Siste ukes bilder herfra... :)
Niklas gjør lekser, bestandig like gøy... ;)
 
En av dagene uten snø og regn, måtte jo bare gå meg en tur da.
Selv om sola så vidt tittet frem, så var det kaaaaaldt...
 
En langhåret Niklas måtte klippes. :)
Da er det fint å ha lokale frisørvenner som tar i mot besøk. :)
 
Ny måned, og ettersom jeg hadde glemt av min nieses bursdag, fikk jeg det travelt med å lage kort til henne.... Og har man det travelt (skulle jobbe også), da blir det rotete... :)
 
To flotte bursdagsbarn; niesa mi Emilie, og tanta hennes, som har bursdag samme dag som henne. :)
 
Bytur med mann og barn, for å kjøpe diverse, bl.a. nye sykkelhjelmer til ungene.
Denne kom opp som et forslag.... :D
 
Konfirmasjonssøndag :)
Vi var i selskap hos ei flott jente. :)
 
Og i disse konfirmasjonstider fikk jeg bestilling på to eksplosjonsbokser.
Og siden konfirmasjonen nå er over, kan jeg legge de ut her. :)
Leverer denne inn til
 




 
Og leverer denne inn til





I morgen drar snuppa på leirskole, og blir borte hele uka... Det blir rart...
Men hun får det nok kjempeflott. :)
Ha en flott uke, alle sammen. :)

2 kommentarer:

Birgitanita sa...

To nydelige eksplosjonsbokser som garantert falt i smak. Nydelig pyntet inni og utenpå. Kjenner igjen den biten med rot ja..bare at god tid eller dårlig tid..det flyter. Hehe... Ønsker deg en flott mai og en fin start på denne uka. Klem fra Birgit.

Cornelia sa...

Jättefina boxar, som säkert uppskattades mycket!

Och dina dagboksbilder är toppen, tycker jag igen, då. Gillar alldeles särskilt den där cykelhjälmen... kanske skulle jag skaffa mej en sån och göra succé längs vägarna?! *S*

Konfirmanten är bedårande vacker i sin dräkt!

Ha det allra bäst!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...