Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 14. mai 2014

365; uke 19, og en LO :)

Litt på etterskudd her med forrige ukes bilder, men her er de. :)
Silje gjør seg klar til å dra på leirskole på mandagsmorgen. .
 
Niklas og jeg var innom verkstedet til Aksel, og Niklas måtte prøvesitte en truck som sto der inne. :)
 
Ny-tv'en er i hus! Og da så vi at 50 tommer nesten ble litt for lite... :D
Men knall med ny tv! :D
 
8.mai, og frigjøringsdagen. :)
Fint vær hadde vi jaggu meg også... :)
 
Fredagen, og en sliten Silje er kommet hjem fra en kjempeflott uke på leirskole. :)
 
Niklas var på fotballturnering på lørdagen, og da får man jo medalje. :)
 
Så sprek skulle man jo vært....
Silje viser hvor "lett" det er å gå i bro. :)
 
Scrapper litt for tiden. Denne LOen ble til denne uka, og for tiden holder jeg på med en serie PL-sider. Bilder kommer etter hvert.... :)
Denne LOen er fra solfesten på skolen i februar, hvor ungene feirer at sola er tilbake med karneval og underholdning. :) Fine ungene. :)
En dags jobb igjen, så er det langfri! Som starter med et besøk hos tannlegen.... Grøss!
Men må man, så må man.
Ha en fortsatt fin uke, og etter hvert en flott 17.mai helg!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...