Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 2. juli 2014

365; uke 26, og PL sider :)

Kontroll hos kjeveortopeden med Niklas.
 
Ute på tur langs veien, og krangler med måkene....
 
Kino med Silje for å se Maleficent.
Anbefaler den filmen på det varmeste, den var utrolig bra! :D
 
Snuppa har vært og hentet posten for mor.
 
Midnattsol i nord....
 
Ungene sammen med søskenbarna sine på Aksels side.
Kjempegode venner, alle 7.
 
Bålkos og sosialt samvær, med to- og firbeinte. :)
 
I år har jeg faktisk vært (litt) effektiv.
Jeg har allerede scrappet ferdig 17.mai bildene fra i år! :)
Litt merkelige bilder, kanskje, men det får så være.
 






 
Har også scrappet disse bildene av Silje sammen med to lagkamerater i fantastisk kveldssol i august i fjor. Morsomt å scrappe såpass store bilder med lommescrapping.

Bytur i morgen, og frisørbesøk, gledes!
Ha en fortsatt fin uke!



1 kommentar:

Bodil sa...

Mange flotte bilder her ;)

Dagbøkene mine er satt sammen slik som på denne videoen http://www.youtube.com/watch?v=5Z_6pe2ZhDI
Jeg har bare tatt konvoluttene andre veien.
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...