Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 8. juli 2014

365; uke 27, og litt mer scrappeshopping :)

Litt botaniske observasjoner på en mandag... :)
 
Første toppturen min i år. :)
Kanskje det blir flere, hvis jeg greier å snuble meg over dørstokk-mila igjen....
 
Frisørbesøk, så nå er sommersveis og-farge i boks.
 
Oreokake in the making.... Nam!
 
Mamma og pappas 50.bryllupsdag, noe som ble feiret sammen med familie og venner. :)
(Gammelt bilde, bildene jeg tok i selskapet, ble ikke så bra.)
 
Ungene fikk i oppdrag å vaske en båt hos besteforeldrene.
Selvfølgelig var alle sammen søkkvåt etterpå, ikke minst siden alle fire badet i sjøen med klærne på ...
 
Nydelig vær, varmt og sol...
Da ble det båttur til denne syden-stranda, hvor ungene koste seg og badet i flere timer. :)
Det var IKKE syden-temp i vannet, for å si det sånn!
 
Fikk denne pakken fra Panduro i dag, de hadde 50 % salg.... ;D
Da ble det en hel del alfabet stickers, PL kort, washitape, bling, og litt annet.
Ha en fortsatt fin uke!
 


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...