Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 8. september 2014

365; uke 36, og et kort

Ny uke, nye bilder. :)
Nytt skoleår vil si nye lekser. Niklas er blitt riktig så flink til å gjøre dem... når han bare vil... ;)
 
Vafler til kvelds på en tirsdag. :)
 
Regnvær er også dragevær, det mente ihvert fall Niklas og kompisene hans.
 
Torsdagen ble jeg sykemeldt, etter å ha vært hos legen og fått sprøyte i en vond skulder... :(
 
Niklas hadde første timene med mat og helse på fredagen, og da han kom hjem med kokeboka, oppdaget vi at den hadde søskenbarnet hans hatt før ham en gang. :)
 
Lørdagen var det barnebursdagsfeiring av 9-års dagen til Niklas på Leos Lekeland.
Det var en gjeng med søkksvette og fornøyde unger vi tok med oss hjem derfra. :)
 
Var en liten tur på besøk hos denne luringen i dag.
Tiden flyr, han er jo blitt så stor!
 
Laget et kort denne uka på bestilling, med mitt absolutte favorittmotiv på.
Har brukt det på flere kort, synes det er såååå fint!
Leverer dette til

Ha en fin uke, alle sammen. :)

1 kommentar:

Cornelia sa...

Underbara veckobilder och ja, varför skulle man inte kunna flyga drake när det regnar?? *S* Härliga ungar har du!

Och kortet... är ju bara så vackert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...