Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 23. september 2014

Spareboks

Niklas har funnet ut at nå skal det spares penger! Og det skal ikke spares i sparebøssa som tømmes i banken!
Nei, her skal det kunne tas frem og telles når man vil det. :)
Så da fant jeg ut at jeg måtte lage noe til ham å ha pengene.
Jeg tok en tom valnøttboks, kledde den med mønsterark, og dekorerte den til å passe en gutt.
Synes den ble bra, jeg. :)
 
Leverer denne til




Ha en fortsatt fin tirsdagskveld. :)

4 kommentarer:

mellem sa...

stilig boks. Regner med han fyller den fort :-)

Vivi sa...

Super-flot!!
Tak fordi du deltager i udfordringen på Card and Scrap

Birgitanita sa...

En flott og tøff spareboks som helt sikkert blir flittig brukt. :)

Cornelia sa...

Fantastiskt fin spareboks! Den kommer att bli full med slantar ganska snart, tror jag.

Sparar han till något speciellt som han önskar sej?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...