Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 17. mai 2008

17.mai feiring i nord

Gratulerer med dagen, alle sammen!
Her i nord har vi hatt en fin dag, selv om sola glimret med sitt fravær. Dette var det været vi våknet opp til i morres;
Men vi skal jo ha det gøy på 17.mai selv om været ikke er av det beste. Her er mine to små håpefulle, ferdig pyntet i bunader/festdrakter. Flaggene var spennende til å begynne med, men så mistet Niklas interessen for det.
Mannen min, ikke akkurat overlykkelig for å måtte gå i tog i snø og tildels regn. Men må man, så må man.:D
Her har Silje og en venninne fått gassballonger. Kjempegøy, helt til Silje tok ballongen med ut og mistet den... Da var hun litt lei seg...
Niklas spiste masse is og pølser, og hadde en kjempeflott dag. Det hadde vi vel egentlig alle sammen. :)

1 kommentar:

oheidia sa...

Koselige bilder fra 17.mai! Synd at været ikke viste seg fra den beste siden - men ungene klager i hvert fall ikke. Jeg klagde fælt i går da vi sto opp og det snødde ute på østlandet. Snøen ble til regn utover dagen og jeg har aldri noensinne vært så våt etter barnetog noen gang. Men, hurra ropte vi og ungene storkoste seg med is, leker og tog!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...