Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 9. mai 2008

Milano album

Dette er albumet jeg hadde med på turen til Milano. Jeg laget det ferdig før vi dro, STERKT inspirert av SISTV's fashionista Courtney DeLaura. (Se webisode #19.) Dette var kjempegøy å lage. Sidene er laget av kraftig papp, dekket med mønsterark, og laget felt for journaling, både stemplet og andre måter. En dag for hver side, og på baksiden er det bilder fra den dagen.
Bakerst er det en side hvor jeg har festet tre 6x6 lommer, oppi der er alle slags småting, regninger, billetter osv som ble samlet på turen. Det er også en liten bok, hvor jeg har skrevet litt mer om turen.
Har brukt masse restepapir, og kosa meg skikkelig med å lage denne.:D

Forsiden. Boken holdes sammen med ricrac, som er festet på baksiden, og knyttes rundt et "dørhåndtak" fra 7gypsies.

Innsiden av permen; her har jeg limt et bykart (som ble flittig brukt). Dag 1 med notater.

Bilder fra dag 1, og notater fra dag 2.

Bilder fra dag 2, og notater fra dag 3.

Bilder fra dag 3, og notater fra dag 4.

Bilder fra dag 4, og notater fra dag 5.

Dag 5 var reisedag, så det var lite bilder fra den dagen. Har limt inn en håndbok/guide om Milano som vi kjøpte på hotellet.

6x6 lommer passer fint til å samle minner i.

En liten bok for ekstra tanker og ord.

Den ble faktisk full...
Detalj fra forsiden.
Hele greia bandt jeg sammen med Bind-It-All, og det ble et flott album å ha for ettertiden.:D

8 kommentarer:

Berit sa...

KJEMPEMESSIG!!! Stilig og nyttig, og et flott minne om Milanoturen deres!!!
10x10 i stil!!!

Ha ei knakendes flott helg, med vårslepp, lettelse... og forhåpentligvis fint vær også!
KLEM

Carrin sa...

Åh, så flott!
Kjenner jeg har akutt lyst på en bind it all sånn plutselig nå!!!

Lene S sa...

Wow det var imponerende flott!! Ikke bare er albumet noe av det stiligste jeg har sett, men så praktisk og for et minne! Kult! :o)

Monica sa...

Så utrolig kult! Dette likte jeg godt, for en utrolig smart måte og gjøre turalbum på!
Takk for at du deler :)

Torunns- fristed sa...

knallflott :)
Så lurt å lage albummet ferdig på forhånd, så kan man skrive rett inn istedet for å ha små notater her og der ;)
Fikk også akutt lyst på bind it all nå :)

Renée og Amanda sa...

Wow, så utrolig flott!! Nå blei jeg skikkelig inspirert til å lage en sånn en jeg og :)
Kjempekult!

Ania sa...

Dette var kjempeflott!! Har alltid sånne reisedagbokplaner som alle bare eh, ikke blir noe av allikevel. Kanskje jeg burde være føre var denne sommeren?? :)

Anette S sa...

Så fantastisk! Utrolig flott album! Bare det å få skrevet noe hver dag er imponerende! Vet det bare hadde blitt de to første dagene i mitt album lol! Du har gjort så mye ut av dette albumet og jeg er helt vilt imponert! Veldig inspirerende!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...