Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 16. mai 2008

HIMMEL, ANIA!!!!!!

Tidligere i uka ble jeg trukket ut som RAK-vinner i bloggen til Ania. På bildet hvor hun viste hva som skulle være i pakken, så det ganske mye ut. Men da jeg hentet den på posten i dag, fikk jeg hakeslepp! MASSE flotte mønsterark, hambly overlay (rosa bricks- my favourite!), STOR pakke med prima blomster, rub ons, stickers, bling, og masse annet kjempeflott! (Så da jeg hadde tatt bildet av pakken, at jeg hadde glemt blonden. Men, fikk blonder i to forskjellige bredder, som passer bra til vintage scrapping.)
Tusen, tusen takk, Ania! Dette falt VIRKELIG i smak! Gleder meg til å lage noe med alt dette!!!

Og god 17.mai til alle sammen!!!!!:D

2 kommentarer:

Moia sa...

Så flott gevinst du fikk da, ja her kan du bare kose deg å lage mye fint. God 17. mai til deg og dine.

Monica sa...

Wow, for en flott RAK! Kos deg masse, masse. Og ha en fin 17. mai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...