Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 7. juni 2008

ScrappeMania {gjestedesigner}#1 - Xstine

ScrappeMania har en flott utfordring gående. Gjestedesigneren, Xstine, kom med en utfordring om å scrappe et bilde av seg selv, og om en eller flere ting som gjør deg GLAD! Eneste krav var at det skulle være maling på det man laget.
Dette var en kjempemorsom utfordring, og siden ble puslet sammen mens jeg satt på gulvet og så på tv... Resultatet ble ganske så morsomt, synes jeg selv, ikke akkurat den stilen jeg har til vanlig når jeg scrapper. Men veldig morsomt å leke seg!:D
Bildet er tatt sist nyttårsaften, og jeg har skrevet de tingene som gjør meg glad; mannen og ungene mine. Og livet, generelt... ;)
Malingen skal kunne sees litt her og der. Har stemplet med maling og bobleplast, liker den effekten.
Vel, that's it for tonight. Ha en flott helg!

7 kommentarer:

Vibeke sa...

Flott LO!!! Massevis av nydelige detaljer!!!:)

Anonym sa...

Kjempeflott LO med masse flotte farger og detaljer!
Kjempeartig at du ble med på utfordringa :D

Ania sa...

Så herlig gøy LO!! :D

Trine sa...

Knall!
liker godt fargene dine!

moro du blei med på utfordringa vår!:D
T

Jill sa...

Alltid kjekt å kikke innom hos deg fordi du lager så mye fint og er så kreativ!
Likte den nye frisyren dun som du viser litt lenger nede!
Ha en flott uke!!!

oheidia sa...

Hærlig gla'side med et godt og varmt innhold! Du har helt rett, tror ikke man kan øsnke seg noe mer enn det.....

:=)

Jannhild sa...

Så flott denne siden var!!!
Kjempefint bilde av deg!!
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...