Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 28. januar 2013

27.januar, og nok et kort

Søndagen i går ble virkelig SØNDAG for oss. Vi sov leeeeenge, og da vi endelig sto opp, surra jeg rundt her hjemme til det var tid for å hente ungene, og dra på besøk.
Vi var hos vår svigerinne, som jo ble 40 på lørdag, og hun fikk førstehjelpsskrinet jeg lagde tidligere i år. :) Det falt virkelig i smak, det ble mye latter da hun gikk gjennom innholdet. :)
 
Jeg har scrappet et kort til i dag, av nok et kit fra bytteringen på Scrapping.no.
Dette ble et brettekort, ble litt lei de vanlige, kvadratiske kortene.
Likte fargene på dette kitet, så er ganske fornøyd med kortet. :)

 
Ha en fortsatt fin mandag, alle sammen.:)

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Det förstår jag... att det förstehjelpsskrinet blev uppskattat! Det är sååå himla fint och med ett kul innehåll!

Tjusigt kort också, i glada och pigga färger!

Cornelia sa...

Jo... du... jag vet inte om du hittat dit, eller om du alls är intresserad. Men du delar ju med dej så mycket av dina dagar att du kanske vill läsa lite om mina?

Isåfall finns de här:
http://raggsockababbel.blogspot.se/

Bodil sa...

Så mange fine hverdagsbilder du har tatt :)
Kjempefint kort i flotte farger :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...