Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 31. januar 2013

30.januar, og flere kort :)

I går gikk startskuddet for onsdagsrennene igjen.
Det var på tide, er to år siden sist ungene fikk gå skirenn. I fjor var det rett og slett ikke snø nok til å kjøre opp løyper...
Uansett, begge småtrollene var med og gikk, kjempeivrige, begge to.:)
Niklas ville jo ikke slutte å gå, måtte nesten krangle ham inn i bilen. :)
Er bare flott at de vil gå på ski, det har de ikke etter meg, for å si det sånn... ;)
Og dagen i går tok seg opp etter den kronglete starten, heldigvis. :)
 
Har brukt de siste kveldene til å scrappe flere kort av kort-kitene fra bytteringen, og har kosa meg verre med det. :) Kjenner litt at jeg savner å scrappe LOer, da, så det må nok bli noen slike også... :)
Ble ganske fornøyd med disse kortene. :)



 




 
Leverer dette kortet inn til

 

 
 
Nå er det dags for å se ferdig Castle, og så surre seg i seng, og håpe jeg ikke forsover meg i morgen...
God natt! :)

5 kommentarer:

Grethe sa...

Du lager utrolig flotte kort!
Og gøy med skirenn. Spent på om det blir nok snø her snart...

Cornelia sa...

En hel rad med fina kort, där jag fastnade speciellt för det med hästmotivet... vackert!

Kul med skirenn för ungarna!

Kokosbollerina sa...

Jeg er så imponert over produktiviteten din! Kjempeflotte kort! God helg. :)

GryA sa...

Skal si du er produktiv, og så bra at du laget et til oss i TJSC med det sammen. Kjempeflott bidrag!

Takk for at du deltar!

Linda sa...

Så flott med alle mattene i ulike nyanser

Takk for at du tok utfordringen vår :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...