Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 4. januar 2013

3.januar

Som jeg sa, så ble jula rydda ut her i går kveld.
 Litt trist å pakke vekk alle juletingene, men godt også, å få god plass i stua igjen. :-)
Straks blir det taco; det er jo fredag... ;-)
Fant ut hvordan jeg skal gjøre det med bildene i fotoprosjektet mitt.
Skal se om jeg får lagt ut bilde senere i kveld. :-)
God helg!:-)

2 kommentarer:

Grethe sa...

Jeg planlegger å rydde bort jula på mandag. Da har jeg fri, så det skulle vel passe bra. Men skjønner følelsen av god plass i stua igjen, det står jo faktisk et tre midt i stua!! haha...

Cathrin sa...

Hær gikk å juletræe ut værandadøra i dag, eller "skjelætte" av buska gikk ut mens 900 tusn barnåle blei ligganes igjen inne...blir vel å finn barnåle helt fram tel påske. E vel dæffør dæm sir jula vare helt tel påske... ;o)
Men deili å få stua telbake, blei brått litt bedre plass hær. Ræstn av julepyntn får stå tel i mårra, men da ska d i eske og på lofte.
Ha ei flotters hælg!
-klæm-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...