Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 15. april 2013

13.april og et kort

Fine jentene er pyntet og klare for bursdagsfest hos to klassevenninner. :)
De hadde det kjempegøy. :)
 
Et kort jeg laget med ferdig motiv fra Gorjuss. Perfekt for meg som ikke liker så godt å fargelegge. :)
Leverer dette til
I've used two charms on this card, together with the flowers.

Ha en flott uke, alle sammen. :)

3 kommentarer:

Birgitanita sa...

Hei. Så flott kort og så fine jenter :)
Klem, Birgit.

Grethe sa...

Flott kort! Lekkert med rosepynten!

Og flotte jenter!!

Janine sa...

Gorjuss card. Love the layout and details.
Thanks for joining us at Anything Goes.
Hugs, Janine xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...