Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 26. april 2013

25.april, og nok et førstehjelpskrin :)

Denne serien har jeg fulgt stort sett fra starten.
Okei, det kan gå litt over styr der, og selv om de er helt på villspor akkurat for øyeblikket, så MÅ jeg ha med meg denne på torsdagskveldene. :)
 
Laget nok et førstehjelpskrin for litt siden, dette var på bestilling, laget til en 50-åring.
Ble ganske så fornøyd med dette. :)
Leverer dette til
 
Eska med innhold. :)
 
Tilhørende posekort
 
Posekort med tag :)
 
Nå er det fredag og helg, og tv-kveld.
Idol var bra, min favoritt gikk videre, heldigvis.
Og nå er det Senkveld, og så Golden Goal.
Fin-fin kveld. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Aldeles stilig!
Takk for at du deler det med oss på Kreative Verden utfordringsblogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...